Membership of 스텔라이브

Plan

스텔라이브 공식 팬클럽 [파스텔] 2기

$20
Seasonal Membership
Closing 42
  • 2 paid posts available for free
  • Membership Badge
  • 파스텔 2기 멤버십 카드💳
  • 스텔라이브 웰컴 보이스🎵
  • 2024 STELLIVE SUMMER 보이스팩🌞
  • 더 현대 팝업 스토어 멤버십 전용 이용 회차 예약권🌌
  • 스페셜 디지털 월페이퍼🖼️
  • 오프라인 이벤트 특전🏆
  • 멤버십 회원 대상 굿즈 구매 관련 혜택 제공💖
  • 멤버십 회원 전용 굿즈 스토어😎

Rewards

Paid posts released for free

You can view up to 2 paid content for free during the subscription period.

Membership Badge

A badge given only to membership members is displayed on my profile, which is displayed in comments, community posts, etc.

파스텔 2기 멤버십 카드💳

파스텔 2기 회원분들을 위해 특별히 디자인된 공식 멤버십 카드를 보내드려요! 🚚

스텔라이브 웰컴 보이스🎵

스텔라이브 멤버 전원의 웰컴 보이스를 보내드려요! 팬이라면 놓칠 수 없는 소중한 목소리를 소장하세요👂

2024 STELLIVE SUMMER 보이스팩🌞

여름에 공개될 2024년 SUMMER 보이스팩을 기대해주세요🌴

더 현대 팝업 스토어 멤버십 전용 이용 회차 예약권🌌

2월 22일부터 진행되는 스텔라이브 공식 팝업 스토어에서 멤버십 회원 전용 입장 슬롯을 예약하실 수 있어요.

스페셜 디지털 월페이퍼🖼️

추후 공개될 스텔라이브 공식 신규 일러스트로 바탕화면을 꾸며보세요.

오프라인 이벤트 특전🏆

스텔라이브 공식 행사 참여시 멤버십을 인증하시면 멤버십 한정 굿즈를 받으실 수 있어요.

멤버십 회원 대상 굿즈 구매 관련 혜택 제공💖

팬딩 온라인 스토어를 이용하시는 경우, 파스텔 2기에 가입해주신 파스텔 분들은 배송비 무료, 또는 할인 서비스 등의 혜택을 받아보실 수 있어요.

멤버십 회원 전용 굿즈 스토어😎

스텔라이브 여권, 파스텔 2기 웰컴 키트 등, 멤버십 회원분들만 구매 가능한 상품들로 구성된 전용 굿즈 스토어를 이용하실 수 있어요.

Terms and conditions

Plan usage
  • Regular membership plan
    • You can use the plan for the period set by the creator (N months, 1 month = 30 days) from the date of subscription.
    • Plans can be renewed only if the creator does not restrict continuous use.
  • Reward deduction type membership plan
    • You can use the plan from the date of subscription until all configured payment management rewards have been deducted.
    • Plans can be renewed only if the creator does not restrict continuous use.
  • Multiple membership plan
    • You can use the plan from the date of subscription until the end date set by the creator.
Change plan
  • change immediately
    • Regardless of the remaining usage period of the plan you are currently enrolled in, terminate the plan and immediately change to a new plan.
    • You can receive a refund for your previous payment through the customer center only if you immediately move to a more expensive plan than the plan you are currently signing up for within 7 days from the date of signing up.
  • Reservation changes
    • When the period of use of the plan you are currently enrolled in expires, you can change to a new plan.
    • However, if changes become impossible due to reasons such as termination of recruitment before the changed reservation date, the changed reservation will be canceled and renewed to the previous plan.
Cancel plan
  • You can cancel your membership plan at any time by going to [My > My Membership]. Even if you cancel the plan, you can use it until the last day of the usage period, after which it will be cancelled.
refund
  • Refunds are possible through the customer center within 7 days of signing up for membership. (However, if you have received even some of the membership benefits, no refund is possible.)
    • When membership benefit content is viewed after signing up for membership
    • If you purchase membership-only products such as membership kits
    • When purchasing performance tickets or participating in events provided to membership members
    • When using the direct messaging function provided for membership members
    • If you have enjoyed other membership benefits